понеделник, 11 февруари 2013 г.

Предай нататък / Pay It Forward

До този момент не съм участвала, но пък идеята е прекрасна :-) Току-що се записах при Биби Какво по-хубаво от това да бъдеш зарадван, а след това и ти да зарадваш някого с нещо от сърце :-).

За тези, които не знаят правилата: до края на 2013 година аз ще изработя специален подарък на първите пет човека, които коментират този пост. Те пък, от своя страна, също трябва да публикуват такъв пост и до края на 2013 година да изпратят ръчно правен подарък на записалите се при тях.

Много радващо е цялото нещо, нали :-)!

Източник снимка: http://www.dailypolkadots.com/2012/05/home-and-happy.html

Моля първите петима, които се запишат да ми изпратят адреса си за доставка на нещото-изненада на: eliaatanassova@gmail.com или 100sheep@100sheep.eu.
Очаквайте го още идната седмица :-)

Е

10 коментара:

Ваничка каза...

Записвам се с две ръце,защото идеята е страхотна! :)

ВeСеЛиНа каза...

И аз, и аз!

Мария Добрикова каза...

Вълнуващо предизвикателство, впускам се в нео с много усмивки...

Toni каза...

Дълго мислих дали да се запиша, не защото не искам да получа нещо от вас, а защото съм се записала на още 2 места. Не можах да се сдържа обаче, аз ще трябва да зарадвам 15 човека:)

Elia каза...

:-))) много ви се радвам на всички :-)

Polina каза...

здравеите, Аз се записах затова предузвикателство при Диди от http://didstefhandmade.blogspot.com, но искам да ви попитам дали мога да ползвам вашата картинка "Make someone happy then you'll be happy too" за моя блог.

Благодаря,

Полина от lovelylittleturtle.blogspot.com

Elia каза...

Привет Поли, ама разбира се, че може. Картинката е от интернет, което съм забравила да напиша (ей сега ще се поправя), защото май е пълвата не-моя картина, която съм публикувала, хареса ми за каузата :-). ще се радвам и ти да сложиш нея :-)

Ели :-)

Мария Добрикова каза...

Получих изненадата си, страхотна е!Благодаря Ви, с нетърпение чакам коментари в моят блог, за да мога и аз да зарадвам 5 човека.Поздрави!

Polina каза...

Здравейте Elia,

Благодаря за инфото. И аз ще ползвам тази картинка много е хубава.

Полина

Анонимен каза...

Инициативата е страхотна! Поздравления!
Роси

Публикуване на коментар