петък, 29 март 2013 г.

Един експеримент

За не много време съм опитвала да направя калъфи за всякакви предмети (за голяма част от тези предмети не съм допускала, че хората имат нужда от калъф :-))). Много време се канех на калъф за фотоапарат (за апарат със сменяем обектив :-)). Идеята за калъф не е моя, има стотици варианти на подобни калъфи за DLSR апарати онлайн. В един момент започнах да го нося постоянно със себе си, или поне достатъчно често, което означаваше още около 1 кг. към 3 килограмовия компютър и десетките други неща в чантата (на моменти хич не ми се носят две чанти, макар че имам желание да взема още един обектив). Не съм най-пазещият потребител на предмети, по-скоро на нещата, които ползвам им личи, че съжителстват с мен, но за апаратът ми се виждаше полезно, поне за моя. Не бях убедена, че на някой друг ще му върши работа, докато не споделих идеята с човек, който много обичам и който използва почти същия апарат като моя :-). След като разбрах, че такъв калъф би вършел работа не само на мен, измислянето на кройката щеше да има смисъл :-). Калъфът съществува в цели два броя (моят е зеленият :-)). Вече половин година е с мен.

Ако имате желание, мога да споделя начина на правене (стъпка по стъпка) и да начертая кройката с точни размери (например .pdf) (кройката правих за Канон 550Д), като в общи линии трябва да е ок за модели от 300D до 600D, както вероятно с малки модификации за други DLSR-и.

Ето ги и калъфите: 





Ето го и калъфа в употреба: 




Кои други предмети биха имали нужда от подобно "облекло". Искате ли да им измислим :-)?

Няма коментари:

Публикуване на коментар