сряда, 9 март 2011 г.

Чудото kindle ...

Преди всичко - сигурно вече е повече от ясно, че текстилните рози са ми много любим продукт за показване - старателно ги слагам къде ли не :). По този повод - за всички, които празнуват на 8-ми март или просто им се празнува нещо - една нестандартна жълто-лилаво-червено-оранжева роза:




Та за киндълите - не притежавам чудото киндъл, но напоследък популярността му расте, съдейки по зачестилите питания за калъфи за него. Е, тези са първи опит за това - следващите ще се отварят и в двете страни (посоки), за да може да се използва киндълът, без да се маха калъфът, но за това следващия път...

Тези първите са два вида - сдържани двуцветни и апликирани дву-трицветни:












И накрая и съвсем не за последно, идеята за тези калъфи е на Яна, на която много й благодаря, защото до скоро упорито отказвах да мисля калъфи за новите електронни джаджи. А тя дойде в магазина (на крака!), за да ми покаже, че си носи джаджата, опакована в един от първите ми калъфи за книги... и най-вече, че на джаджата й е съвсем добре там с калъф сгънат на три около нея ... 

И за още малко пролетно настроение в този студ, предлагам малки възглавници:








2 коментара:

Krasiana Kostova каза...

Много са свежарски калъфите, а възглавниците- бонбон!

Cvety каза...

И аз ги харесвам текстилните рози и въобще цветя, а възглавничките са много сладки :)

Публикуване на коментар